Thursday, September 1, 2011

Hi Djaelani,

I am very happy to send you our testimonial:

Het was mijn vader's jongensdroom een keer naar Indonesië te gaan, voor hem nog steeds Indië. Door allerlei omstandigheden was dat er nog steeds niet van gekomen toen hij inmiddels 77 jaar oud was. Toen hebben we mijn ouders voorgesteld met zijn vieren te gaan en een reis samen te stellen die past bij hun leeftijd (mijn moeder was 80). Mijn vader was wildenthousiast en ook mijn moeder steunde het idee, echter met wat voorbehouden. Ik ben de reis gaan regelen en toen de grote lijnen duidelijk waren aan hun voorgelegd. Dit hield o.m. in een reis van Bandung naar Jakarta via Bogor per auto met chauffeur. Op internet vond ik een aanbeveling van Djaelani en heb contact met hem opgenomen. We waren heel blij met onze keus. Hij is een plezierig persoon en een uitstekende chauffeur. We hebben hem qua route een aantal zaken genoemd die we wilden zien, maar hij kwam ook met een aantal voorstellen die zonder meer de moeite waard bleken. Wij bevelen hem dan ook van harte aan.

Hartelijke groeten,
Truus van den Brink-Havinga

Djaelani with Client

Djaelani with Client
my foto

With Client

With Client

My Foto

My Foto
Sunset at Volcano