Thursday, September 8, 2011

In de zomer van 2010 ben ik met mijn ouders en broertje door Indonesie gaan reizen. Via via kwam ik met Djaelani in contact. Hij heeft ons het grootste deel van Java laten zien. Djaelani is de prettigste chauffeur die je je maar kan wensen! Net zoals veel toeristen wilden wij in weinig tijd zo veel mogelijk zien. Djaelani had hier alle begrip voor en bracht ons overal waar we heen wilden. Het was vooral erg prettig dat hij aangaf wat de mogelijkheden waren en wat de mooiste plekjes zijn om te bezichtigen. Met mijn vader kon hij dan uren overleggen over hoe de route eruit zou komen te zien, waar we zouden overnachten en hoe laat we dan het beste konden vertrekken. Alles was met hem bespreekbaar. Wij zijn Djaelani dan ook erg dankbaar voor deze fantastische trip. Ik weet heel zeker dat wij veel meer hebben gezien dat wanneer we in een touringbus waren gestapt. We hebben bij plekjes gegeten waar je normaal gesproken niet snel komt en in schitterende hotels geslapen die je anders ook helaas zou missen. En natuurlijk heeft Djaelani ons veel kunnen leren over de cultuur. We hebben heel wat uren met hem in de auto gezeten, dus hebben we ook veel tijd gehad om te kletsen. Daarnaast wil ik Djaelani complimenteren naast een gids is hij ook nog eens een hele goede chauffeur. Hij heeft een fijne auto en rijdt ontzettend netjes.
Vanuit Java zijn we nog naar Bali en Lombok gegaan. Een schitterende ervaring die ons nooit meer wordt afgenomen.

Selamat Jalan!!!

Groetjes, Geertje
geertjedeman@hotmail.com

Djaelani with Client

Djaelani with Client
my foto

With Client

With Client

My Foto

My Foto
Sunset at Volcano